< Powrót do kursów

W kategorii Indywidualne zajęcia, Narzędzia promocji

Coaching kariery

coaching_crop

Dlaczego lata mijają, a ważne dla Ciebie przedsięwzięcia, projekty zostają nadal tylko w sferze marzeń? Z jakich sposobów zachowań, tendencji, przekonań, przyzwyczajeń korzystasz dotychczas, żeby realizować swoje cele zawodowe? Jakiej strony swojej osobowości, jakich zasobów nie obudziłaś/łeś jeszcze? Proces zmian wymaga zostawienia za sobą starej tożsamości — z czym nie chcesz się rozstać? Realizowanie ambitnych projektów we współpracy z coachem poza efektownym podnoszeniem poziomu energii, motywacji i skupienia sprowadza się do regularnej i intensywnej pracy.

Etapy realizowania projektów we współpracy z coachem psychologii procesu

  1. Kompleksowy wywiad
    1. Co osoby z Twojego otoczenie mogą powiedzieć na Twój temat?
    2. Co sygnalizują Twoje aktualne sny?
    3. Jakie wzorce budowałaś/łeś we wczesnych latach życia?
    4. Jakie tendencje pokazuje szczegółowa historia Twojego życia?
  2. Uwzględnianie ważnych dla Ciebie potrzeb i ustalanie optymalnego celu
  3. Opuszczanie „starego świata”
  4. Realizowanie celu — okres intensywnych zmian i zaangażowanej pracy

Dla kogo?

Klient wybiera coacha, kiedy ustali przed sobą zadanie.

  1. masz ambitny trudny dla siebie projekt i boisz się go „spalić”
  2. interesuje Cię coś kompletnie nowego w życiu zawodowym
  3. nie wykorzystałaś/łeś jeszcze swoich „pięciu minut”
  4. jesteś artystką/tą, ale nie tworzysz sobie możliwości
  5. rozmieniasz się na drobne, a Twoje marzenie stoi w miejscu
  6. skończyłaś/łeś przerwę i chcesz wrócić z dawną pasją
  7. zakończyłaś/łeś jakiś etap i niejesno wiesz, co dalej
  8. kilka razy zaczynałaś/łeś swój projekt, jednak go nie zrealizowałaś
  9. czekasz na moment, żeby zrobić coś ważnego w swojej karierze

Specyfikacja

Opisane powyżej narzędzia służą rozbudzeniu niewykorzystywanych przez klienta osiągów i dopiero swój realny potencjał klient kierunkuje na projekt.

  1. analiza wzorców ze snów klienta
  2. wywiad w najbliższym otoczeniu klienta
  3. miejsce głębokiej, pierwotnej motywacji klienta
  4. analiza zasobów
  5. zarządzanie własnymi zasobami
  6. rytuały inicjacyjne w trudnych miejscach projektu
  7. sesje coachingowe superwizowane przez dyplomowanego terapeutę
  8. wizualizacja faz projektu z perspektywy trzeciej osoby
  9. zwiększanie świadomość nastroju, uwagi i energii w realizowaniu celu

Forma coachingu oparta na narzędziach psychologii zorientowanej na proces. Taka formuła pracy umożliwia głębokie i bardzo uważne ingerowanie w osobiste wzorce zachowań — bardzo pomocne przy ambitnych projektach.


Terminy kursu

  • Czas: ustalany indywidualnie
  • Sesja: 2–4 godziny
  • Koszt: 250 zł