Opinie
Tomasz Piotrowski
Bardzo dobry intensywny kurs. Szkoda tylko,że taki krótki. Jednak to czego się tam dowiedziałem starałem się stosować w praktyce na scenie. Jestem zadowolony. O kursie „Technika Meisnera”
Tomasz Piotrowski
Przydatne info od różnych reżyserów castingu. Każdy z innym podejściem. Dobre poszerzenie horyzontów. O cyklu warsztatów „Przesłuchanie”
Maria Kowalik
Warsztaty uświadomiły mi, że przesłuchanie (casting) jest częścią moich obowiązków zawodowych. Uświadomiły mi, że jeśli nawet nie wygram castingu to nie jest to czas stracony. Dzięki warsztatom nabrałam pewności siebie, dystansu i samoświadomości. Zważywszy na mój mocno zaawansowany wiek może to brzmieć dziwnie, ale tak właśnie jest. Dla młodszych stażem niż ja powinny być obowiązkowe! O cyklu warsztatów „Przesłuchanie”
Klementyna Umer
Jeden dzień warsztatowy zmienił moje myślenie na temat ograniczeń wynikających z naszego miejsca na Ziemi — to, że mieszkamy w Polsce wcale nie musi znaczyć, że jesteśmy przegrani w rywalizacji z „cudzoziemskimi” aktorami. Nathalie Cheron poświęciła każdemu uwagę i z dużą sympatią i szacunkiem dzieliła się swoim wieloletnim doświadczeniem. Do tego obserwowanie innych aktorów mierzących się z własną tremą i scenkami też było pouczające. O „International Casting Workshops”
Anna Moskal
Polecam wszystkim aktorom cykl „Przesłuchanie”, nie tylko początkującym, ale także tym, którzy chcą się przypomnieć reżyserom obsady i castingerom, albo poszerzają swoje pole działań zawodowych, np. wychodzą z teatru. Nie tylko zdobyłam nowe umiejętności, miałam okazję kilkadziesiąt razy stanąć przed kamerą w różnych konfiguracjach i z różnymi osobami, tekstami, oraz  zadaniami ale także dowiedziałam się wiele o sobie jako o aktorce, a dodatkowo koszt kursu zwrócił się po trzykroć  w ciągu kilku miesięcy, zostałam obsadzona i zaczęłam być zapraszana na castingi. Serdecznie namawiam! Aktorka Teatru Powszechnego w Warszawie i Polsatowskiego serialu „Przyjaciółki” o cyklu warsztatów „Przesłuchanie”
Anna Moskal
International Casting Workshop  z Nathalie Cheron — świetne doświadczenie, niepowtarzalna możliwość przedstawienia się jednej z najlepszych i najważniejszych europejskich castingerek, spróbowania swoich sił w warunkach prawdziwego zagranicznego castingu, doskonały feedback od prowadzącej i nareszcie wiem nad czym muszę popracować jeśli chodzi o język angielski… świetna energia w grupie uczestników, praca, tempo i spotkanie z ciekawymi osobowościami aktorskimi w działaniu. Polecam. Aktorka Teatru Powszechnego w Warszawie i Polsatowskiego serialu „Przyjaciółki” o cyklu „International Casting Workshops”
Marta Kaczorowska
Warsztaty Nathalie Cheron pomogły mi zobaczyć jak wygląda przesłuchanie na poziomie europejskim. Cenne rady jakie otrzymałam od Nathalie pozwoliły mi zobaczyć w jakim momencie jestem i ile pracy jeszcze przede mną. Bardzo się cieszę, że miałam okazję pracować z reżyserem castingowym, z którym prawdopodobnie bez cyklu  tych warsztatów nie miałabym szansy się spotkać. O cyklu „International Casting Workshops”
Weronika Kwapisz
Możliwość spotkania z tak uznaną osobą z branży filmowej jest nie do opisania! Nathalie dla swoich studentów jest osobą otwartą, która chętnie dzieli się swoją wiedzą oraz udziela wskazówek wszystkim uczestnikom warsztatów by ci mogli się dalej rozwijać i podbijać świat. Ja osobiście nie mogę się doczekać, kiedy Nathalie pojawi się ponownie w naszym kraju z kolejnymi aktorskimi warsztatami. O cyklu „International Casting Workshops”

Kurs International Casting Workshop z Nathalie Cheron jest wyjątkowym wydarzeniem, na którym w przyjemny i profesjonalny sposób można rozpocząć naukę sztuki przechodzenia przez castingową maszynkę. Podczas warsztatu miękną stare przekonania, o tym, jak to musi wyglądać i ile emocji ma nas to kosztować. Są to bardzo przydatne warsztaty, w szczególności, dla ludzi, na których trema działa paraliżująco. Nathalie jest inspirującą kobietą i jedną z tych dyrektorów castingowych, którzy rzeczywiście kochają aktorów, obcowanie z nią poszerza postrzeganie zawodu aktora i dodaje odwagi.

Hana Muybarbara o „International Casting Workshops”

Miałam wielką przyjemność wziąć udział w zajęciach „Pracy z kamerą”. Nie była to zwykła, standardowa nauka lecz niesamowite, otwierające przeżycie. Każdy z uczestników dostał możliwość dowiedzenia się czegoś o samym sobie oraz własnych granicach. Prowadzący był zaangażowany, dbał o komfort psychiczny członków grupy, budował przyjazną atmosferę pracy. Chociaż nasza współpraca nie należała do zbyt długich — wyjątkowo cenię sobie tych kilka spotkań, których echo pozostanie ze mną przez długi czas.

Kasia Ziomowska o kursie „Praca z kamerą”

Coś co wyróżniało zajęcia z „Pracy z kamerą” na tle innych to po prostu KOMFORT. Dla mnie – osoby będącej na pierwszym roku, pod ostrzałem wymagań aby być jakąś postacią, zmieniać emocje, grać, wchodzić w różne role, dla mnie niesamowitym komfortem było to, na tych zajęciach, na kanwie tekstu mogłam „szyć” sobą. Swoimi emocjami, swoją prawdą, w stu procentach otworzyć się na wskazówki prowadzącego i dokopać się do samej siebie. Cholernie bałam się mówić o tym, co zagrzebałam dawno temu w sobie, ale prowadzący w niesamowicie taktowny i delikatny sposób pozwalał otwierać się w swoim tempie. To jest ten komfort.

Ewa Gromek o kursie „Praca z kamerą”

„Praca z kamerą” pod skrzydłami Marka Kossakowskiego była dla mnie pełną kontrastów podróżą do mojego własnego wnętrza. Dzięki nowoczesnej technice nauczania oraz indywidualnemu podejściu ze strony prowadzącego, bardzo szybko zniknęły istniejące we mnie blokady i przesunięte zostały granice, które przedtem uniemożliwiały mi osiągniecie poczucia swobody i naturalności przed kamerą. Zajęcia dostarczyły mi narzędzi na całe życie, unikatowe eksperymenty w pracy z emocjami i przy budowaniu roli, satysfakcję z własnych postępów, a także wytyczyły jasny tor, dzięki któremu inaczej parzę nie tylko na pracę z kamerą, ale na aktorstwo. Na nowo zdefiniowane zostały we mnie pojęcia autentyczności i precyzji. Zdecydowanie jedno z najcenniejszych i najhojniejszych doświadczeń artystycznych w moim życiu.

Adrian Rux

Swój udział w kursie „Technika Meisnera” prowadzonym przez Marka Kossakowskiego uważam za bardzo owocny — była to doskonała okazja, by w kameralnych i przyjaznych warunkach pracować nad organicznym zaangażowaniem aktora w scenę. Stopniowe wdrażanie w technikę i dyskretna obecność prowadzącego pozwalały uczestnikom kursu rozwijać umiejętność koncentracji na partnerze scenicznym i poprzez swobodne wyrażanie siebie, autentycznie działać. Szczerze polecam!

Marcin Górski